tisdag 25 januari 2011

Längtar.....

Här är det fortfarande sjukstuga...bara jag som är sjuk nu och eländet vill verkligen vara kvar hos mig. Ni som känner mig vet hur rastlös jag blir när det inte händer nåt, måste hela tiden ha nåt att göra. Jag håller på att bli smått galen snart av att ligga här och inte orka göra nåt....Ahhhhhhh!!!!!! Imorgon får det bli doktorn.
Så nu har jag fått gnälla lite, nog om det.


Man har mycket tid att ligga och fundera ut nya projekt iallafall.
Detta är mitt sommarprojekt.....nån sommar (bäst att tillägga).

Jag sparade ju alla tegelstenar från skorstenen vi rev och då vårt blivande växthus inte är så stort tror jag det skall räcka till. Tycker detta är så fint och kan passa bra till vår gammeldagsstil vi har/skall ha i trädgården.
Kanske det kan räcka till att lägga en bit utanför oxå så man kan ha ett litet bord, en stol och så klart en pelargon =)


Detta är en "Fjärilsbuske" som jag planterade för två år sedan. Älskar den och det gör fjärilarna oxå. Några fler sådana skall det planteras tilsammans med några syrener.

Har även en lekstuga som jag skall snickra på...Älsklingen har byggt upp den men för att hjälpa honom tog jag på mig att spika panelen. Hann inte färdigt i höstas, man är ju inte så snabb, så det är prio 1 på det.

Sen har vi ju den där fasaden på vårt hus som skall göras färdig. Har ju en fram och baksida kvar...så "lite" målning kommer oxå stå på mitt schema.

Nä nu skall jag drömma vidare...
Ha det så gott alla fina.

2 kommentarer:

  1. Tror du ska passa på att samla krafter inför alla projekt. Jag blir ju nästan trött bara av att läsa fniss. Krya på dig vi saknar dig och dina glada leende och små trudelleter som förgyller en arbetsdag.

    SvaraRadera