tisdag 18 januari 2011

Ännu mera vind....

Oj oj vad han är är flitig min älskling...Idag har det kommit upp början till väggar i den delen som skall bli stora tjejens rum. Hon och jag for upp för stegen, jag med kameran och hon med mobilen . Här skulle det fotograferas...

Längs denna väggen skall det byggas en platsbyggd säng med lådor under och skåp på båda sidorna. Faktiskt precis som på denna bilden som jag lånat.

Bild lånad från petersprojekt.blogspot.com

Tror det kommer bli sååå bra. På en del av den motsatta väggen skall det bli gaderob..


Här ser man hela blivande rummet. Älskar att se hur det växer fram.
De låga takstolarna skall tas bort så takhöjden kan höjas upp. Kollar man noga så ser man de nya ovanför.

Var tvungen att ta en bild till på andra hållet. Nästan ända fram till skorstenen skall tv-rummet vara. Till höger om den och en bit hitåt kommer toaletten att hamna, med badkar. Gud som jag längtat efter det..
Till vänster kommer dörren till mellantjejens rum att vara.

Ja det blir mest vindsbilder nu ett tag....Händer inte så mycket mer här just nu, gillar ju att det händer mycket men känns som det räcker med vårt "lilla" projekt just nu. =)
Natti natti nu kallar sängen.





1 kommentar:

  1. Lilla och lilla projekt. Så fint ni fått det där hemma älskade att kolla in alla små detaljer krukan en klar favorit. Tack för en jättetrevlig kväll!!!!!Carina och Mickan

    SvaraRadera