torsdag 27 januari 2011

Äntligen!!!

Nu äntligen är man frisk igen..eller helt frisk blir jag nog aldrig förstås ;)
Så efter en veckas hostande så väntar en fredagkväll på jobbet. Helgen är jag ledig och nästa vecka jobbar jag bara två dagar. Så jag jobbar inte direkt ihjäl mig.....

Idag var jag och mellanloppan och kollade in skolor. Finns två olika att välja mellan och efter ett besök på båda kändes inte valet så svårt för oss. Inget illa om den andra skolan men det är tur det finns att välja mellan så man kan få det man söker. Allt det VI söker finns på den lilla mysiga byskolan som vi bestämt oss för. Loppan satt och såg lite sur ut på vägen hem och jag frågade vad som var fel.... -Jag vill börja skolan NU... Tycker det säger allt :)

Efter det var vi ju bara tvugna och baka lite semlor. Lite tidigt men det är ju så gott...


I helgen blir det fullt ös här på Norregård. Det skall nämligen bli pyamasparty här...8 tjejer skall komma hit och hälften av dem skall sova över. Det kan ju bli spännande att se hur det kommer att gå =)
Tur (?) man är ledig i helgen......

Måste visa vad jag hittade på nätet.....Tycker det är så fint.


Lite större men samma modell..Ja tack.
Skall någongång ha höns så detta får hamna på "att göra-listan".
Något annat som oxå hamnar på den listan är den här....Mycket snyggare än klädvindan vi har nu.


Säkert MYCKET roligare att tvätta om man har en sådan här fin... ;)
Men först har vi en sådär 300 andra grejor vi skall fixa. Drömma kan man ju och skulle det vara så att jag tröttnar på att måla panel i sommar så kan jag nog.... kanske.......

Kram på er!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar