söndag 16 januari 2011

Flitiga igen .....

Nu har vi pausat ett tag men nu sätter vi fart igen.....Älsklingen har varit uppe på vinden och snickrat hela helgen och jag får nöja mig med att vara hantlangare. Någon måste ju vara nere hos vilddjuren ;)
och som det ser ut nu är det kanske bäst så....Lite kaosartat just nu men han verkar ha koll på läget Hihi
Här kommer trappan komma upp...Blivande tv-rum. Skivorna börjar komma på plats...


Andra sidan av tv-rummet. Isolering på golvet...


 Längst bort skall mellantjejens rum vara...


På närmare håll....även här är isoleringen utlagd.

 Det kliar i fingrarna på mig och jobbekläderna i gaderoben skriker på mig -Använd oss!!!!
Får nog fixa barnvakt snart så jag med får upp å såga och spika.
Målarkläderna har blivit använda iallafall. Har målat våra nattduksbord jag fynda för ett tag sedan.
Före....

och efter.....

Skall målas ett par gånger till....

Även denna byrån fick lite färg..

Efterbilder kommer senare.


I veckan som kommer skall det äntligen bli Inredningsparty här på Norregård...Skall bli riktigt kul.
Ha en underbar vecka alla underbara.
Kram

1 kommentar: