onsdag 27 oktober 2010

Nu är det mindre än två månader kvar till jul..Tjoho!!!
Men först är det dax för Halloween. I år skall vår äldsta tjej ha halloweenfest med sina tjejkompisar..
Jag och älsklingen har läskiga planer hehehe hoppas bara inte att tjejerna blir för rädda. ;)
Åkte in till stan i dag och shoppade en massa läskigheter.

Hittade mycket på Mixhuset i stan. Mycket trevliga ägare som dessutom visade sig bo bara tre hus ifrån oss... Hade ingen aning om det.
Där fanns även mycket inredning, mycket shabby chic som jag gillar.

Hittade denna almanacka som jag inte kunde låta bli....vit såklart ;)


Vinställ i rost metall 4fack
Denna hade de oxå....köpte den aldrig men gillar den.


Skylt Trä. Det Finns Inga Monster
Så här i Halloweentider...oxå från Mixhuset. Tyckte den var lite gullig.


bild 23

Nää nu skriker sängen på mig...
Natti natti




1 kommentar:

  1. Får nog bli ett besök men hade jag köpte den sista skylten hade Uffe protesterat med en blink åt mig vadå ?jag monster? =)

    SvaraRadera