söndag 24 oktober 2010

Höstmys.....

Äntligen är snön borta. Hoppas det dröjer ett bra tag till innan den hittar tillbaka.
Sådär två månader.
Njuter gärna ett tag till av hösten...
Idag fick jag iallafall en skön stund hemma. Min älskling tog våra tre barn och gick till badhuset. Han är en pärla.
Han vet att jag behöver lite lugn och ro ibland. Älskar honom.
Som tack fick han varma mackor med kantareller på när han kom hem...

Mums!!
Haha ja alla i familjen gillar ju inte svamp....eller tomater......eller smält ost men huvudsaken alla blir nöjda.

Borstade precis vår 5-årings tänder..Hon har haft en lös tand nu ett tag.. den första. Men i kväll var där ingen lös tand. Jag frågade vart hon gjort av tanden. -VAA!!! är den inte där?? svarade hon.
Visade sig att den nog försvunnit när hon åt äpple nu ikväll.. Hon blev inte så ledsen, tror det mest var jag som tyckte det var synd. Ville ju spara den...är nåt speciellt med just den första. Min "lilla" prinsessa börjar bli stor.

Titta vad jag hittade i mataffären idag....

Full med massa pyssel.
Äntligen närmar vi oss advent.....Älskar denna tiden fram till jul.. Ljuvligt. Jag blir som ett litet barn dagen före julafton....i två månader ;)
Får nöja mig med att bläddra i tidningarna ett tag till, men snart är vi där..
Nu skall jag sätta mig med min tidning.
Kram till er som tittat in.

2 kommentarer:

  1. Vi fick sparat Axels första tand som han tappade, men inte den andra (har bara tappat 2 =)) den följde med ner i magen när han käkade korv.
    Skönt att se att ni har det gött!
    Kram på er alla!

    SvaraRadera
  2. Jag är så glad att jag har din kusin =)Fortfarande, efter tio år, så kär i honom.....
    Kramar i massor till er

    SvaraRadera