onsdag 20 oktober 2010

Ja se det snöar......


Ja nu var vi helt plötsligt vinter här på Norregård. Till min fasa och barnens förtjusning. Kan sträcka mig så långt att jag kan gilla snölyktor och snö på julafton är ett måste men annars förstår jag inte riktigt vitsen med det..Ja ja det är väl bara att gilla läget.
Snölyktan på bilden gjorde mina flickor igår...det gick knappt att få in dom när det var dax för sängen så de är ju glada iallafall.

Idag får Hilda och Hulda komma ut ur gaderoben Hihi...
Dessa damerna sydde jag förra året och de är egentligen julpynt men gillar de, så nu när vi fått snö får de komma fram...Köpte materialet på Panduro och är från serien "Tilda". Finns massor med fina damer så det lär bli fler...
Blev bara ett litet inlägg idag för nu skall vi göra oss iordning för dagens utmaningar...Måste ju leta fram overaller och sånt med nu...
Ha en underbar dag...
(Skickar en extra hälsning till min bästaste Helena och hennes son Albin.. Puss på er)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar