torsdag 28 oktober 2010

Ledig dag.....

Idag har det inte hänt så mycket, har mest gått här hemma och myst. Gympat med barnen, spelat lite spel och städat lite. En mysig dag bara. Varit ledig hela dagen och är det även imorgon. Skönt!!!
I morgon blir det ännu mera mys, fredagsmys.

Tycker vi har så tråkigt väder nu bara....regnigt och grått. Gillar annars hösten. tycker ju om att hålla på ute i trädgården men då får det allt vara bättre väder än så här.

Måste tipsa om en arbetskompis blogg. Hon har en kennel med underbara cockerspaniels...skall vi någon gång köpa vovve hoppas jag hon vill sälja till oss. Helt ljuvliga är dom och det är hon oxå.


Nu har jag varit igång med kameran igen..

Denna fina BRIO häst kommer från svärfar. Har några år på nacken och jag gillar den.

Här är en alldeles underbar burk som jag oxå fått av svärfar.... Tror den är väldigt gammal...Härligt sliten och jag älskar den. Får stanna i skåpet ett tag till men snart....


Mina svärförälldrar har precis köpt nytt hus och mannen som bodde där lämnade kvar en MASSA saker. Jag har fått gå och plocka sånt som jag ville ha innan allt kördes till loppis. Hittade många härliga godbitar.


Dessa söta mössen är nya och kommer inte därifrån. De slank ner i kundvagnen sist vi var på Ullared.
Lääängtar till jul.....

Nä nu skall jag krypa ner under täcket och sova.
Natti natti..

1 kommentar:

  1. Du får jättegärna köpa hund av mig Linda kan inte tänka mig en bättre familj och jag tackar för omnämnadet på din blogg. Har tipsat chefen om dina målarkunskaper så du får kanske lite annorlunda arbetsuppgifter ett tag;)
    Vilken fin gunghäst kul med gamla ting men man ska ju samtidigt ha ett hus det passar i vilket du har. Så jag njuter av dina fina bilder. Härlig helg på dig!

    SvaraRadera