onsdag 20 oktober 2010

Ledig dag...

Halloj alla vänner!!
Denna vecka är det min lyxvecka på jobbet...Jobbar två dagar och har redan en avklarad. Så denna veckan väntar ett besök hos frissan. Ny färg skall det bli.. Klipper mig hos min duktiga svägerska och har ALDRIG gått därifrån och kännt mig missnöjd. Stor kram till dig Helene.
Idag blir det bara en lugn dag hemma med mina minsta tjejer. Behövs sådana dagar oxå ibland eller hur..Jaa det är klart lite städning blir det väl, med tre barn får man ju städa lite varje dag ;)
Men först skall vi mysa framför brasan lite....


Skönt att elda lite i kakelugnen...blir sådan härlig värme och det sprakar så mysigt..
Tror jag skall börja på att måla lite imorgon oxå. Barnen skall vara en stund hos mormor så det gäller att passa på.

Detta är skåpet som jag efter mycket om och men skall måla om. Fast inte imorgon....massor med förarbete krävs så det får vänta. Skåpet har en gång varit min farmor och farfars men har nu hamnat hos oss här på Norregård. Stolen som syns till höger, plus en likadan till, fick jag med när jag ropade in mitt vita skåp. De skall kläs om när jag får lust ;)
Dessa burkar passar mig alldeles utmärkt, för mer slitet än så här kan det nog inte bli.. ;)
Dessa burkar har varit farmors. Min pappa berättade att farmor hade dessa i köket och använde dessa varje dag.. Gillar dom mycket..
Kram till alla som läser det jag skriver ........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar