måndag 25 oktober 2010

Måndag....igen

Ny vecka med nya utmaningar....I morgon skall jag sätta mig i skolbänken igen, skall nämligen följa med min stora tjej till skolan. Hon har önskat det så länge nu.. Skall bli kul att se hur hon har det om dagarna.
Sen på kvällen väntar  jobbet med mina fina jobbekompisar..

Egentligen har jag varit på samma arbetsplats alldeles för länge och visst har vi våra duster...men det finns så många fina vänner där som jag inte vill vara utan... utan er hade jag inte stannat kvar. Om någon av er läser detta, ni vet nog vilka ni är, en stor KRAM till er.


Min älskling vet vad jag gillar...Denna tidningen låg i handlarkassen han hade med sig från affären..
Jag har tur som hittade honom...eller var det han som hittade mig?? Vi är inte riktigt överrens om det.. Hihi
Detta är iallafall min absoluta favorit tidning och nu handlar den dessutom om julen, kan det bli bättre???

Dessa fina ljusstakarna har jag fått av min fina lilla mamma...Tror hon hittade de på Maxi av alla ställen.
Gillar dom massor..

Här är två andra ljusstakar som jag gillar mycket.. Tänder dem varje kväll för de ger sånt härligt sken.    Dessa fick jag av två härliga tjejer som jag är så glad att jag har, Annette och Malin. <3

Nä nu väntar sängen på mig....skall bara titta färdigt på "Lite sällskap" med Filip och Fredrik. Så bra.
Natti natti........


2 kommentarer:

  1. Köpte väldigt lika dina ljusstakar på ikea och ett par i hög modell på Ullared gillar dem massor. Tror ni hittade varandra vissa är menade för varann.Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh tack...
    Men jag tror du har rätt...när man tänker på vilken slump det var att vi träffades så. <3

    SvaraRadera