tisdag 7 december 2010

Vitt ute, vitt inne, vitt i hjärta, vitt i sinne..........

Nu har vi verkligen fått en riktigt vinter igen.. Härligt...
Kameran och jag tog en promenad förbi vår hage.
Här syns två av våra tre lador. Den vänstra av dem har jag lite planer för i framtiden...vi får se om det blir så. Är lite hemlig ett tag till ;) Bara drömmar än så länge....




Jordkällaren i vinterskrud.



Frysen hortensia.







Två av mina älsklingar framför huset jag älskar.

Nu har vi ett luciatåg "avklarat". Minstingarna har haft luciafirande på dagis. Högtidligt som bara den i kyrkan. Vår mellantjej sjöng tillsammans med tre andra barn på dagis...Behöver jag säga att hon var stolt och det var vi oxå....
Imorgon skall vi och lyssna på stora tjejen som skall spela flöjt i sin första konsert. Hon är lite nervös och har övat hela kvällen. Roligt att de inte är lika blyga som jag var som liten.



Tror faktiskt att jag skall försöka hinna med ett besök till Trästället oxå imorgon. Där finns mycket fint till ganska hyfsat pris.



Jag och med mitt minsta lilla gull.....Hennes lilla hand kan värma en ända in...

Kram på er alla....

1 kommentar:

  1. Underbara bilder och drömma det måste man. Vilken tur att du också ska få gå luciatåg så alla tjejerna i huset fått gå vill Stefan får han gevetvis vara stjärngosse;) Kram

    SvaraRadera