onsdag 24 november 2010

Ja se det snöar... ja se det snöar...

Jaaa det ÄR härligt...och sååå vackert.
Har hållit oss inne pga av att vi blivit förkylda. På söndag har vi julskyltning ner i byn och det får vi inte missa. Det blir tipsrunda, dans kring granen och besök hos tomten med önskelistorna. Sen blir det hem att värma sig med glögg och pepparkakor. Mysigt.....
I år skall det väl ändå kunna vara mer snö än så här...


På fredag blir det fest IGEN... min allra bästa Helena fyller år. Vi lärde känna varandra sommaren innan vi skulle börja första klass....och det är hm 28 år sedan.... På ett sätt är vi ganska olika men ändå inte. Tror hon har livat upp mig lite och jag lugnat ner henne lite.Blivit en bra balans ;)
Inte klokt att hon stått ut med mig så länge hihi men det har hon gjort och det är jag så glad för... .
All kärlek till dig....

Helena och jag nån gång på 80-talet hihihi...
(Hoppas du inte slår på mig nu bara)



Kan någon förklara för mig hur två stora julstjärnor bara kan försvinna???
Fick bli en nödlösning tills jag hittat de försvunna stjärnorna... Tog en enkel ljusslinga och la i fönsterkarmen.. Fint här inne men vill nog ha mina stjärnor så det syns ut oxå.
Men det får bli imorgon det för nu väntar snart sängen....skall bara kolla färdigt på "Nikita" först.

Sov så gott alla...

1 kommentar:

  1. Saknade dig igår kväll hoppas du snart piggat på dig=) Iland är det motsatserna som gör att man passar ihop men min bästis och jag är väldigt lika tycker både vi och våra män och tänk de heter likadant=)

    SvaraRadera