torsdag 18 november 2010

Härliga helg......

Oj oj vad mycket skoj saker som väntar på mig. I eftermiddag blir det julmarknad Hässleholmsgården med mina tre tjejer på . Skall bli så mysigt.

På fredag blir det fest här hemma med mina härliga  jobbekompisar. Det behöver vi verkligen...Berättar mer om det senare hihi. Skall bli sååå roligt.
På lördag eftermiddag blir det kalas för min älsklings brorsbarn, på kvällen kommer det hit ett annat gäng med underbara tjejer för att ha en tjejträff....och avslutar helgen med ett inredningsparty hos Bästaste Helena. Ibland kan det verkligen klumpa ihopa sig...men är det bara trevliga saker går allt och jag jobbar ju bara två dagar nästa vecka så jag får ta hand om familjen då...
Är så glad för mina fina vänner........

Nu har jag snart alla årets julklappar färdiga...har faktiskt köpt en till mig själv oxå hihi.. så jag säkert vet att jag får den. Det är en bok som jag köpte av min dotter som sålde jultidningar...Handlar såklart om vit inredning =)
Så här ser den ut....
 Underbar.
Nu skall jag ut och klippa lite granris till verandan....MÅSTE börja pynta nånstans innan jag spricker. =)
Ha en underbar helg....



1 kommentar: