söndag 21 november 2010

Sköna söndag.....

Vilken helg det har varit. Intensivt men mycket,  mycket roligt. Veckan avslutades med en mysig stund tillsammans med två av mina favorit tjejer. Var på ett inredningsparty, som jag nämnde i förra inlägget.  Det var hos bästaHelena och med mig hade jag Annette...Kram på er om ni läser detta.
Där fanns mycket fint på detta party så jag kommer att ha ett  eget  här hemma hos mig efter jul. Så är ni sugna på att komma så säg bara till ;)

Zinkhus medium - Walther & co

Handlade bla ett zinkhus liknande detta från Walhter & co. Har gått och kikat på sådana länge nu och nu var det dax. Köpte även ett set med ljuslyktor som var lite i "fattigmanssilver" stil. Där fanns mycket mer "vill ha".

 Nästa vecka är desto lugnare, jobbar bara två dagar så jag har mycket tid över....Härligt. Tid till att putsa fönsterna och ÄNTLIGEN få hänga upp stjärnorna i fönstert.
Såg att de hängt upp stjärnorna längs med gatorna i byn och granen på torget var uppe...Lycka.

Julstjärna


Sådana här har vi här hemma. Gillar dem och tycker det blir sånt fint ljus från dem. Kommer nog upp i morgon =)

Dessa fina skulle jag villja ha i köket....finns på Åhlens för 395 kr. Helt ok pris tycker jag...






men de vi har får hänga med ett tag till........Kanske ;)






 Den här är ju alldeles underbar......fin året runt tycker jag. Finns även den på Åhlens 595 kr. Får nog skicka älsklingen till Åhlens ;)




Mer vill ha... =)
Mycket fint på Åhlens i år... Varför inte en glittersko att hänga i granen..Den hade min stora tjej gillat att hänga i sin gran iallafall




Ha en underbar vecka alla underbara där ute
KRAM.....

 



1 kommentar:

  1. Vilket snyggt hjärta och sista staken jag vill ha!! Såna stjärnor på fot har jag köpt till jobbet så nu ska vi få fint där med =)

    SvaraRadera