måndag 8 november 2010

Lite närmare vinter.....

Idag är vi lite närmare "min" vinter jag går och längtar efter...Frostigt och kallt ute idag..
Jaa egentligen längtar jag inte efter själva vintern utan allt roligt som händer under vintern.
Att man går lite i ide och umgås mer med familjen, tänder ljus, eldar i kakelugnen och myser mer.
                                                                                                                                                                              
"Kärleken" är lite frostig just nu Hihi jaa eller Kärleksört som den egentligen heter.

Här har jag pyntat lite på våra sko"skåp" från IKEA. Kan ju bara inte låta bli Hihi.
Håller på att bearbeta mannen i huset... skåpet som ni ser i bakgrunden vill jag inte ha kvar i vår "sal"/vardagsrum. Tänkt att det skall upp på ovanvåningen när den är klar. Bra att ha spel o.dyl i. Kommer att passa mycket bättre där eftersom jag vid nåt svagt tillfälle lovade kärleken att det skulle bli lite modernare stil där uppe. Jaja han kan väl oxå få vara med och bestämma.....liiite. ;)
I vilket fall som helst vill jag bli av med det... för en månad sen. Stör mina ögon. Känner ni igen känslan?? Ser just nu inte det jag är nöjd med utan bara detta skåp som inte alls passar in här.. hm
Kommer nog att hamna i vår hall nr 3...så vi får lite husfrid här hemma. Hahaha..Inte för att det blir bättre, men där är jag ändå inte nöjd än så ett konstigt placerat skåp mer eller mindre kan kvitta...


Denna fyndade jag på Nisses av alla ställen...Halva priset var det och jag slog till utan att tveka. Massor med pynt möjligheter =) Har inte haft tid riktigt men det kommer snart...Har några ideer. Kan även vara fin inomhus tycker jag....många möjligheter och det gillas...

Var hos underbara Malin i förgår och hälsade på i hennes fina hus...Hon hade ett par superfina ljusmanchetter från Sia.. Blev pysselsugen och gjorde dessa, inte lika fina som orginalet men helt ok tycker jag....på lite håll iallafall. =)

Nä nu väntar tvättstugan på mig..Ha en underbar måndag..
Kramen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar