lördag 6 november 2010

Äntligen fredag...

Så nu har jag nattat alla i familjen ;) så nu har jag en stund för mig själv och HELA soffan är min...
Har haft en bra dag. Började med sovmorgon, ner till jobbet ett par timmar och sedan vidare in till stan med två tjejer från jobbet..Blev lite shopping, men det får jag berätta mer om senare för det är hemligt än så länge ;) Avslutade kvällen framför tv:n med en halvsovande sambo brevid mig.
Imorgon har jag lånat ut honom till ett par vänner. Han skall hjälpa dem med lite eljobb så i helgen blir det nog inget gjort här hemma...på vår ovanvåning alltså. Om inte jag får ett ryck vill säga :)

I förrgår hade vår äldsta tjej Halloween fest för några tjejkompisar..Vilket underbart gäng. Det var häxor, en utomjordning, vampyrer och en liten djävul. Vi hade spökat  till det i ladan och där fick de bege sig in med sina ficklampor och leta efter bokstäver som skulle bli ett ord..
Vi bjöd på röd mos med fingrar (grill korv med flagad mandel som naglar) med lite tillbehör.
Till efterrätt blev det chokladpudding....
Den vita kristyren var slut så det fick bli grönt spindelnät men blev ganska bra ändå tycker jag...
Russin flugor med vingar av flagad mandel, spindel av vindruvor och godissnöre.
Kvällen avslutades med en danstävling..

Nä nu väntar sängen på mig...natti natti







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar