söndag 7 november 2010

Sköna söndag.......

Åhh underbara söndag...en sån dag med blandade känslor, man är ledig men vet att en jobbevecka väntar men allt det innebär.....
Trots den underbara solen som visar sig idag längtar jag alldeles förskräckligt efter julen och vintern nu..
Har tittat runt på olika bloggar och nätbutiker för att ladda lite.

Denna bilden hittade jag på StyleRoom...trevlig sida där man kan få mycket insperation. Inte bara lantlig stil, som jag gillar, utan alla de sorter....

Denna fina julstrumpa hittade jag i en fin nätbutik...Jag tänker härmas och göra egna i samma stil som jag kan hänga på vår öppna spis...


Hittade även dessa fina lådor..inte så juliga kanske.

Detta hittade vår mellan tjej när jag var inne på styleroom.. Hon blev eld och lågor och sa -Detta mååste jag visa pappa..Vi får väl se om pappa nappar :)

 
Det är bestämt att jag skall inreda den stora tjejens rum medan mellan tjejen vill ha pappas hjälp.
Kudden ovan visar lite vilken stil jag tänkt..Givetvis är hon med, men hon har en önskan om att vi skall göra som inrednings programmen på tv. Nämligen att hon får se först när det är klart. Känns kul att hon litar på mamma <3
Nä nu skall jag kolla lite fotboll med min lilla pappa som kommit hit för att heja på sitt älskade Malmö.
Ha det så gott....


(Gå in på My lovely things! så har ni chansen att vinna en prenumeration på dena mysiga tidning)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar