tisdag 14 december 2010

Nu har vi jul...

Jaha nu kunde jag inte hålla mig längre, var helt omöjligt...

Granen är klädd....med vitt pynt såklart Hahaha.
För att lugna er alla som inte är så tokiga i vitt som jag så kan jag tala om att barnen har en varsin egen gran på sina rum som de klär själva. I massor med färger. :)

Har äntligen hittat mina stjärnor.

Förra helgen var vi, jag och mina tjejer, ute och åkte spark och såklart var kameran med ;)
Solen var oxå med oss och det var riktigt härligt ute.


Vår lilla äng.

Här växer det jätte goda blåbär på sommaren. Mums!

Lite bilder och ännu mindre text....men nu måste jag faktiskt sova.
Natti natti..


1 kommentar:

  1. Det låter härligt med en spark-utflykt! Vi hade en spark när jag var barn, tror jag ska kolla om den finns kvar hos mina föräldrar.
    Jättefin gran! Jag är ju själv tokig i vitt.

    SvaraRadera