söndag 26 december 2010

Nu är glada julen slut.....

Hoppas ni haft en lika underbar jul som jag...även fast det inte riktigt blev som vi trott.
Svärfar och hans fru valde att fira julen hemma själva och min bror med familj kunde inte ta sig hem till oss pga all snö. Men men.... det blev en lugn och fin jul med oss och mina förälldrar.
Fick många fina paket så jag hade nog allt varit ganska snäll ändå ;)


Fick dessa små "burkarna" i fattigmanssilver..min mamma börjar få stenkoll på vad jag gillar ;)


Fick även två sådana här av min kära mamma...Gillas väldigt mycket. =)
Jaaa egentligen är de ju från min pappa oxå men han brukar inte vara så delaktig i julklappshandlandet och säkert var han inte det i år heller ;)


Den lilla lyktan är oxå från henne...(ser nu att min ena mus har rymt..hm..eller kanske fick den lite hjälp??)


Denna boken var en julklapp till mig själv =) Skall kolla i den snart men håller lite på det.....

Idag var det mellandagsrean som gällde så vi packa in oss alla i bilen och körde till Väla. Massor med folk men tyvär inte massor med fynd. Hittade nästan ingenting.



Men denna koftan köpte jag iallafall, på Intersport av alla ställen...Kanske inte så jätte billig men varm och superskön. Ett väldigt bra köp för mig som alltid fryser.
Fyndade lite TILDA-pyssel på Panduro..riktigt billigt.
Sen blev det IKEA för resten...med allt vad det innebär. Lite bruna otympliga paket, värmeljus mm

Nä go vänner nu skall jag gå och sova så man är utvilad till sin lediga dag...
Dröm vackert...

1 kommentar: