onsdag 2 februari 2011

Ny månad...

och liiite närmare våren. Idag har vi haft plus grader och snön smälter och som det verkar skall det vara plus ett tag nu...Bara lite sol nu oxå så blir jag riktigt nöjd.

Imorgon skall jag och min bästaste Helena iväg och göra smycken på...

Boutique Pärlemo

Skall bli så roligt att få träffa H och hennes underbara dotter E...och pyssla är ju aldrig fel. Precis vad jag behöver just nu när jag är så rastlös om kvällarna.
Har varit där ett par gånger innan och där finns hur mycket som helst att välja mellan och bra priser är det oxå.
Kan verkligen rekomendera ett besök där.
Innan dess skall jag in till min svägerska och frissa för att färga och klippa håret. Skönt att bli lite ompysslad.
Skall även handla present till min älskling som snart fyller år.

Något annat roligt som skall hända denna veckan är att det blir Tjejfest på lördag. Att få umgås med dessa härliga tjejer, det gillas. Mycket skratt och prat kommer det att bli.
Glad att jag har alla dessa fina människorna runt mig.

Nu väntar sängen på mig...Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar