tisdag 8 februari 2011

Friska vindar....

Oj vad det har blåst inatt. Jag älskar det...
men hemskt med alla olyckor och skador som det drar med sig.
Här hemma klarade vi oss, bara omkullblåsta soptunnor och en ivägblåst postlåda.
Imorgon blir det till att gå ut och samla upp nerblåsta grenar för idag hinns det inte med. Skall snart ner till jobbet.

Har äntligen varit och hämtat mina varor från "partyt".
Så nöjd..synd bara att den ena saken inte var med.
Det var det högra huset som kom idag..
Tycker det är sååå fint.

och så var det ju denna som skall hamna i stora tjejens rum när det är klart.


Nä nu väntar jobbet strax på mig så Hej hej!!


2 kommentarer:

  1. Ringde om min snea lyckta supertrevliga och lovade att skicka en ny. Kallar jag service. Men du varför jobbar du inte fm mycket trevligare så.

    SvaraRadera
  2. Dom är så charmiga dom där zinkhusen , jag har också ett par stycken !
    Önskar dig en trevlig helg !
    kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera