söndag 6 februari 2011

Söndag igen...

Nu är veckan slut och i morgon börjar allvaret igen.. Mycket jobb men det bara att bita ihop :)
Hela helgen har Älsklingen snickrat...precis som vanligt.
Så lite bilder på det...precis som vanligt.

Här ser man golvytan till stora tjejens rum.20 kvm blir det så där skall hon väll få plats med alla sina saker.
Till vänster där det fattas golvskiva kommer bli en öppning till trappan.

Blivande trappa.
Skall bli så skönt när golvet är klart så man slipper se röran under. ;) Gör så himla mycket bara att det kommer på plats. Nu är allt riktat iallafall så nu väntar vi bara på att affärena skall öppna så vi kan köpa mer skivor. Alla hade stängt idag så det var en miss.Jaa alla i närheten då.

Jag var ju på smyckestillverkning i torsdes. Tänkte visa vad det bidde för nåt :)

Ett halsband i egen design ;)...och ett par örhängen.
Blev två armband oxå men med dem härmade jag henne som höll i det. Vet inte riktigt varför jag gjorde det i rosa...är inte speciellt förtjust i den färgen men tyckte detta var sött..

Det var det sista och för allt detta fick jag betala ca 240 kr..
Helt ok tycker jag.

Nä nu skall jag sova ....Ha det så gott

2 kommentarer:

  1. Det rosa gillade jag skarpt helt min smak så ångrar du dig och vill sälja så köper jag det.Skitsnygga smy´cken. Jag är ju lite tingeltangel person och brukar beställa av en på nätet. Var var ni någonstans? Är det något man kan boka in sig på? Kram

    SvaraRadera
  2. Vi var här i byn...Man kan boka in sig som grupp och man kan komma på hennes pysselkvällar..Jätte roligt är det

    SvaraRadera