måndag 21 februari 2011

Ja ibland gör man ju en och annan tavla....

Nu skall jag göra nåt jag egentligen inte vågar Hahaha nämligen visa nåt jag gömt i ett skåp...
Det är ju inte bara möbler som målas här på Norregård....




"Av hela mitt hjärta" och "Kärleken övervinner allt"...Där det är tomt skall jag sätta en bild på min Älskling och mig. Lavendel, Rosor och Liljekonvalj är mina favorit blommor. Den sista för att min mormor hade en parfym som luktade Liljekonvalj.

Denna är inte riktigt klar än...

Har glömt att visa detta & som Älsklingen bla fick på alla<3dag....Till höger om den finns den enda tavlan  jag gjort som jag faktiskt har framme. "Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig men du jag ger dig min morgon, jag ger dig min dag" Fred Åkerströms fina text.

Idag är jag hemma IGEN med en jätte förkylning IGEN så just nu sitter jag i ungarnas sackosäck och blir friserad... Bäst att man inte somnar för då vaknar jag kanske med en helt ny frisyr.

2 kommentarer:

  1. Du är ju jätteduktig!!! Helt klart vände vi oss till rätt person för tavlan som behöver målas;) Krya på dig Kram. PS snodde ert bord idag DS

    SvaraRadera