söndag 6 mars 2011

Söndagsmys...

Så då var denna helgen slut. Underbart väder har vi haft eller hur? Idag har E haft kalas för släkten...Huset fullt blev det och hur mysigt som helst. Morbror med fru, farbror med fru, mormor, morfar, farfar med fru, kusiner i långa banor...och sist men inte minst våra förra grannar som vi tycker så mycket om...(Tycker om er alla såklart)
Massor med paket blev det och sedan kakor och tårta på det.
Dumlegömmor.

Ballerinapops.

Nonstopkakor.

Tårtorna glömde jag bort att ta bild på men goa va dom...om jag får säga det själv och det får jag ju för det är ju MIN blogg ;)
Baka tårtor är bland det roligast jag vet men nu dröjer det ända till dec innan det blir födelsedagstårta här...men det finns ju andra anledningar till att äta tårta som tur är :)

Vad får man om man tar ett läppstift, en 2-årig lilla syster och ett skrivbord???
Jo det skall jag tala om för er...

Det här får man...snyggt va?? Tog väl sådär 5 min eller nåt. Busunge...

Nu veckans rapport från ovanvåningen...

Han ser ganska nöjd ut eller hur :) Första lagret med isolering är på. Nu är det inte långt kvar.. Tjoho!!
Nästa är papp, reglar, ett lager isolering till och sedan vidare upp på sneväggen....Sedan spånskiva och gips... KLART!!!
(Ja sedan är det ju andra sidan oxå men ändå)

Imorgon är det måndag och jag börjar med en ledig dag...
Ha det så gott alla underbara.

1 kommentar:

  1. Jo du de är snabba de små konstnärerna. Vi hade nyinöpt köksbord Daniel är 1,5 år telefonen ringer och vips har han stuckit gafflen i bordskivan ett antal gånger. Smarriga kakor och håller med lite bestämmande rätt över sin blogg har man ju och jag tycker det går snabbt fram med ovanvåningen. han är duktig Stefan ...och du såklart.

    SvaraRadera