söndag 13 mars 2011

Söndag kväll....

Nu har det blivit söndag igen...
Varit en skön vecka med liiiite jobb. Vädret har det ju varit lite si och så med men det hör väl till..
Lördagen började med en shoppingtur med min fina vän Annette. Det skulle shoppas kläder till festen som är på lördag. Efter mycket spring i affärer hittade jag till slut något :)
Annette kom halvägs men det kommer bli så bra när hon är klar...
Nu går man bara och längtar till lördag, säker på att det kommer bli en underbar fest med många härliga folk.
Skall bara få semestern bevilljad oxå ;)

Idag började vi med sovmorgon...ja jag och tjejerna då. S hade varit nere och handlat frallor och var igång och snickra när vi vaknade....Han är så go min Älskling.
Idag har det ju iallafall varit helt ok väder med lite sol och värme...
Tjejerna och jag har varit ute hela dagen. Räfsat och eldat upp löv och ner blåsta grenar. Bor en liten pyroman i mig Hihihi
Och S har som sagt snickrat...

LÖRDAG....

SÖNDAG....
Nu har han även börjat spika doser och dra rör. Öppningen till där luckan in till krypvinden (eller vad det heter) är oxå på plats...
Tjoho!!!! ett par helger till så skruvar vi snart gips...
Nu väntar sängen..Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar