tisdag 21 september 2010

Gillas.....

Minns inte var jag hittade denna bilden, men det är iallafall "kuddar" att lägga i  fönsterkarmar för att hålla kylan borta.......
(Från en VÄLDIGT säker källa ;) kan jag tala om att bilden kommer från "Anitas ljuva rum" och kuddarna är gjorda av "Ängeln i vitt".)
Kunde inte låta bli...går ju fort till det är dax att börja pyssla och pynta och det gillas.

Den här slingan skall iallafall jag härma efter......resten har jag ju redan. ;)
Ha en underbar dag......

3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Första gången jag kikar in här och det första jag ser är Anitas " batonger " :) som jag sydde till henne.

    Ditt pelarbord är jättefint....och lådan oxå.

    Kramiz Carina

    SvaraRadera
  2. Vad kul att du har en en blogg Linda! Jättefina såna som man lägger fönstret passar fint hos dig=) KRam

    SvaraRadera
  3. Whao!!!! En av mina absoluta favorit bloggerskor har hittat till min sida....nämligen du, Ängeln i vitt (och naturligtvis du också Carina) Roligt... :)
    Skall genast skriva till var bilden och batongerna kommer ifrån så fler kan få njuta av allt ert vackra.....

    SvaraRadera