måndag 20 september 2010

Blogga??? Ja varför inte...

Nu sitter jag här med min egna blogg....Efter att ha följt många andras bloggar i några år tyckte jag det var dax att testa på detta själv. Får se vad det kommer att bloggas om men skull tro att det blir mycket inredning, mot det lantliga hållet vilket jag gillar mest...
Springer på loppisar och gör mina fynd så ofta jag kan. Fixar till dem och får på det sättet billiga inredningsdetaljer som dessutom blir väldigt personliga.
Alla förstår inte det vackra i ett slitet skåp eller i en rostig filijox (vad det nu är?) men för mig är det skatter...
Min sambo tittar alltid lite misstänktsamt på mig efter mina loppisbesök och undrar vad jag har för "lump" med mig hem....men han är snäll min älskling... <3
2007 köpte vi vårt hem....(exakt tre år sedan igår inflikar min kära sambo)...en gammal gård från 1860 som vi håller på att renovera för fullt. Kommer att komma lite bilder bla från det skulle jag tro...
Gillar även före/efter bilder på mina saker jag gör vid, så några sådana bilder kommer nog oxå..

1 kommentar:

  1. Kommer att följa din blogg =)
    Alltid lika roligt att se hur det går för er där uppe på Norregård!

    Många kramar
    /Madde

    SvaraRadera