tisdag 2 augusti 2011

"Kallt ute"

Ja det tycker vår 2,5-åring. Vet inte om det beror på solsting eller om hon helt enkelt inte har riktig koll på varmt och kallt.
Stora tjejen hade turen och fick följa med en kompis till Bakken och mellan tjejen hade oxå tur och fick hänga med en kompis och bada...Kvar blev lilloppan och vi.

Vi har målat både inne och ute idag...Vid 3-tiden (tror jag kl var) tyckte min kära gubbe att det var för sent att måla mer på fasaden. Mumlade något om dagg som kommer på morgon och kväll..Dagg klockan tre????
Jag vet nog vad det hela rörde sig om och mycket riktigt efter en stund kom grannen in med golfväskan och fråga om han var redo.
Hahaha... Han tror fortfarande efter 11 år att jag är så lätt lurad ;)
Men han är sååå värd en golfrunda så som han sliter...men tycker det är lite gulligt när han försöker sina trix.

Jag har målat mitt 5 kronors fynd...
Före....


och efter....Skall bara pyntas med lite saker nu :)


Närbild på dörren...

5 kr tycker jag är ett helt ok pris ;) Slå det IKEA....

Sov så gott alla när det blir dax för det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar