måndag 29 augusti 2011

Höst!!

Nu känns det som man kan säga hej då till sommaren. Regn och rusk utanför våra fönster, skönt att man slipper ut idag.
Igår fick jag med hela familjen på loppis och det händer inte så ofta men de var tålmodiga trots allt regn :) Tyvärr blev det inte så många fynd men en "silver" bägare eller vad det kallas fick följa med hem. För 5 kr blev den min. Oputsad och fin och det får den fortsätta att vara.....såklart ;)

 

Efter loppisen körde vi till svärfar och svärmor och jag visade mitt fynd.....
-Vill du ha fler?? undrade svärmor och gick och hämtade fem liknande i olika storlekar...så helt plötsligt hade jag sex stycken. Gillas....Tack svärmor ( Inte för att hon är här och läser men ändå).


Har ni varit ute och plockat svamp än??
Nu har Trattkantarellerna oxå kommit...Mycket roligare för de är så mycket lättare att rensa.
Mumsigt!!

Nu har ÄNTLIGEN "våra" hästar kommit till vår hage igen....Nja inte riktigt våra kanske men de går och betar av vår hage och de är så fina..Så fort vi går dit kommer de fram för att hälsa <3



Ikväll blir det förälldrar möte med stora tjejens klass. Se om man klarar sig från att bli klassmamma :)
En god kväll alla underbara...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar