söndag 31 juli 2011

Äntligen sommar igen...

Nu verkar det som sommaren kommit tillbaka till oss igen...
Då kan man fortsätta med trädgården igen kanske.
Men regnet har passat oss bra, för nu kan vi pricka av en del här hemma.
Jaa jag vet, vi och våra projekt ;)

Vår soffa som vi fynda på Förmedlingscentralen har jag äntligen gjort vid. Den var alldeles för mörk för mig som den var, såklart. ;)
Före......

och efter....

Mycket mer Norregård nu.
Så nu kan jag börja slipa och måla på nästa fynd jag gjort..
5 kr betalade jag och det var verkligen ett super fynd om man frågar mig. Det kommer bild på det oxå så småningom...

Vi har vår duktiga granne hos oss som "sätter" om vår kakelugn..(heter kanske inte så men ni fattar)
Hade ju några plattor som spruckit och kransen hade lösa bitar. Kommer bli så bra och det är roligt och se hur det går till.


En bit kvar är det men snart så kan vi elda igen :)

Nya luckor skall det visst oxå bli...Kan ju behövas.

Nää nu skall jag sätta mig och skissa på nya projekt :)
Ha det underbart och njut av det fina vädret som är på gång...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar