tisdag 9 oktober 2012

Doften av målarfärg och nybakat bröd.

Hejsan alla raringar!!
Ikväll fick jag ett ryck igen :)
Bakat lite bröd och målat mitt projekt färdigt...


Får se om jag kan få det att se ut som det gör i mitt huvud.
Annars får jag väl ta till plan B. Ber min Älskling att göra det åt mig ;)
Detta skall bli insidan då den har en liten skada längst ner.
Som ni kanske har räknat ut skall jag bygga ett skåp till dörrren.


Gillar att dörren har så många år på nacken och tänk bara så mycket den varit med om genom åren. Synd att den bara skall sitta uppspikad  i en lada. En del tycker nog att jag är lite galen men om jag skall vara ärlig så struntar jag i det. Gillar när jag kommer på mina projekt. Hihi!!

Detta har ju varit en del av en pardörr och den andra dörren har jag oxå. Fast den är i bättre skick så den skall jag spara till ett senare projekt, som jag nog får tjata om ett tag till ;) För det klarar jag inte av på egen hand. Kvinnor kan och allt det där och jag klarar mycket men inte detta. :)

Den snickras på ovanvåningen oxå nu..De sista två rummen är på G nu. Gud så skönt!!!
En del undrar -Vad skall ni göra sedan då, när allt är klart???
Jag kan lugna oroliga att vi har många projekt i huvudet så vi har att göra sedan oxå. Men att få huset klart och få ut alla verktyg det skall bli såååå skönt.
Nu skall jag gå och mysa med gubben en stund.
Natti natti


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar