tisdag 6 november 2012

Höstlov!!

Denna veckan har hela familjen haft höstlov...
Så skönt. Lite vila, byggande, mys med M, J och A, en dag barnfria, en kväll med övernattande kompisar hos vår stora tjej, tänt ljus på barnens farmors grav. Hon dog när vår största var 3 år. Jag hann aldrig riktigt lära känna henne. Det känns lite ledsamt.


Som vanligt var vi snickrat. Jag fick oxå chansen att hjälpa till lite när vi var barnfria. Vi är ett bra team så vi kom riktigt långt.


Tjopp!! En halvtimme senare.
Pappat och klart.....från insidan. Ni ser det lilla hålet i väggen, där kröp jag in alldeles frivilligt ;)
Tur man är vig som en apa.


Så här mysigt hade jag det...Ha ha..Ont i knäna gjorde det men det var det värt för nu kan älsklingen isolera snedväggarna. Jag åker väl på nedan delen. Men gud vad jag älskar att få snickra och greja...Skulle letat upp en lärlingsplats tror jag ;)



Det var allt för idag...nu skall jag snart till mitt "riktiga" jobb.
Kram på er.
<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar