söndag 1 april 2012

Oj oj oj !!!!

Hästhov (Tussilago)

Vart tog våren vägen? Hade kommit så bra igång med mina ofärdiga projekt i trädgården men nu tog det tvärstopp. Har så många planer för min trädgård och jag älskar det.




Nåt annat som har fått ta lite av min tid är ju det där med träningen. Skall ju springa Tjejmilen i slutet av maj men först skall det bli ett Vårrus i malmö oxå. Skall bli så skoj men är lite nervös.
Tiden har sjunkit rejält från 45 min till 28 min och det känns himla bra. Har ju några månader till på mig så
under 25 skall jag ;)

banner-utan-logo-2012

Igår var min älskling och jag på Outlet i Osby...och här snackar vi fynd alltså. Det är allt från dörrföretag till inredningsgrossister. Vi fyndade en superfin toadörr i äldre stil med ett frostat fönster, tapeter som kostat närmare 500 kr rullen för 20 kr/rullen (vet för jag har tittat på dom innan), tapeter för 10 kr/rullen, inredningsaker för allt mellan 5-200 kr. Vi körde hem väldigt nöjda.
Kommer bilder...men nu skall jag sova. Känns som jag har feber i kroppen. :(
God natt alla fina.

1 kommentar:

  1. Får nog gå på outlet med dig jag missar det mesta känns det som kan iof bero på att vi åkte dit utan att ha något speciellt att leta efter. Fyndade däremot ytterdörrar i fjol till en tredjedel av priset. Hoppas nu inte du blir sjuk saknar dina trudelutter och glada skratt på jobbet när du inte är där.

    SvaraRadera